Update van 14 juni 2012 Oppdal - Reisverslag uit Rise, Noorwegen van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Update van 14 juni 2012 Oppdal - Reisverslag uit Rise, Noorwegen van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Update van 14 juni 2012 Oppdal

Door: Bea og Hans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

14 Juni 2012 | Noorwegen, Rise

Zijn drie kwartier geleden aangekomen 8 km onder Oppdal aan de voet van het Dovrefell Nasjonalpark. Zonnetje schijnt wel bodywarmer aan maar het is vrolijk weer. Mooie reis gehad langs indrukwekkende hoogtes. We gaan er al een beetje aan wennen......wordt fotograferen in Nederland....vlak land met koeien :-). Morgen blijven we hier en gaan de bergen in straks bij receptie om route vragen! en heel spannend de was machine draait heerlijk een beetje thuiskomen :-(
Jullie horen ons echt nog!

• 14 Juni 2012 - 15:55

Bea:

Ja zet ik Oppal moet zijn Oppdal

• 14 Juni 2012 - 16:38

Martha.:

Vorig jaar een prachtige wandeling gemaakt vanuit Kongsvoll(mooie herberg op de Dovrefjell) en ja hoor de gigantische muskus-ossen gezien!!! dat zullen jullie ook zien als je morgen op pad gaat. Veel plezier. Groet Martha en Hans

• 14 Juni 2012 - 16:47

Kaar:

Ah de volgende bestemming is bereikt jihaaaaa. Dat gaat goed en beetje welkom thuis dan maar weer he haha.
    Balen van het weer, dat is minder maar gelukkig zijn jullie NL gewend dus waarschijnlijk voorbereid op -15 tot +25 :)

Groetjes vanuit B'wijk :)

• 14 Juni 2012 - 19:28

Anneke Den Braver:

Ziet er goed uit

• 14 Juni 2012 - 20:54

Yvonne Gorter:

Wat zijn jullie avonturlijk, super hoor, maar niks voor mij dit hihi...

• 14 Juni 2012 - 22:03

Marianne Van Dijk:

Nooit in Noorwegen geweest, mijn wederhelft denkt dat hij het daar te koud vindt. Maar jullie foto's, jullie tochten en de bergen vind ik prachtig. Voor ons wordt het daarom over tweeenhalve week weer Zwitserland. Genietse.

• 15 Juni 2012 - 08:42

Dineke Hermans:

Wat is het weer leuk om jullie ervaringen te lezen. Op de laatste foto kun je wel zien hoe druk de campings zijn!!!!!!
    Het is hier weer regen...regen... en nog eens regen.

Zie uit naar de volgende verslagen!!!
    groet,
    dineke

• 15 Juni 2012 - 11:17

Sheila:

Camping Oppdal is niet druk om zo te zien. Ik hoop dat jullie televisie kan ontvangen omdat ENGLAND speld vanavond tegen Portugal.........may the best team win - and hope it's my country. :-)
    Ik a.u.b. blijf positive denken voor Nederland....... het kan nog. Maar wel typical Dutch alle die negative geluiden. Jan ook.........maar ik blijf vroelijk lachen en shout Ola Ola. Ik hoop dat jullie je dans oefening doen over die veld daar ruimt genoeg.
    Geniet nog. Tot volgende keer.

• 16 Juni 2012 - 13:07

Danielle:

Wat een belevenissen zeg! Dat is het leuke van een actieve vakantie!
    Leuk om te lezen, jullie vermaken je zeker.
    Veel plezier en zondag wel je bavaria jurkje aan he!!!

• 17 Juni 2012 - 01:33

Christine & Ham Tan:

Wij hebben genoten van jullie leuke,spannende reisverslagen!
    Jammer dat jullie zaterdag 16 juni "Mallejan" uitje van de Bruin-Bonnel gemist hebben! Wij hebben heerlijk gegeten ,gezellige avond gehad samen met Piet & Trees.
    Wij wachten op de volgende reisverslagen.....
    Veel liefs,
    Christine & Ham