Oei bijna vergeten! - Reisverslag uit Oosteinde, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Oei bijna vergeten! - Reisverslag uit Oosteinde, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Oei bijna vergeten!

Door: Bea og Hans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

02 Juni 2012 | Nederland, Oosteinde

allereerst allemaal bedankt voor de goede reis wensen. Wij zijn er klaar voor camper staat klaar voor de deur! Verrassing de camper verhuurder de Fam. Hop uit Harderwijk hebben ons verwend met een dagje extra camper. Wij konden hem vanmiddag al halen. Wij op weg om drie uur, ja ik hoor iederéén gelijk denken FILE maar deze oudjes, niet van deze tijd, dachten doen we even. Half acht waren we weer thuis maar met de camper en we konden gaan inladen. Zal wel in de loop van de week wat schuiven worden maar het past en toen ja vreselijk waren we toch bijna Hans zijn verwennerijtje vergeten 'Dom de Benedictine' gelukkig dachten we er op tijd aan. Hadden we terug gemoeten :-(
Nu het laatste nachtje in ons bedje morgen somewhere in Duitsland of Denemarken in ons super knusse camper bedje.
Groetjes Hans en Bea

• 02 Juni 2012 - 07:35

Greet:

Dat wordt wel nippen vooral als je moet delen.
    Suc6 xxx
    Ach File in je vakantie ook dat hoort erbij.
    Zag nog een camper rijden die bijna op zijn gat lag. Gelukkig nemen jullie niet zo veel mee

• 02 Juni 2012 - 07:39

Gijs:

Heel veel plezier en maak er een mooie reis van.

• 02 Juni 2012 - 08:50

Ada En Eiso:

Nou zeg, dan was je reis niet compleet geweest. Proost hè en onderweg rustig aan maar. Heel veel plezier nogmaals en goeie reis. We hopen voor jullie dat het net zo geweldig wordt als vorige keer.
    Liefs van Ada en Eiso

• 02 Juni 2012 - 10:07

Renny Van Delden:

Ook van mij een hele fijne reis gewenst met mooi weer en genieten! Hoe ouder je wordt hoe meer inspanning het kost om zo'n reis te plannen en ondernemen, maar chapeau voor de moed en het doorzettingsvermogen. Zó ken ik je Bea! Met mij gaat het naar omstandigheden wel goed, nog vrijwilligerswerk etc. en dat gaat goed. Ook nog naar UWV Congressen altijd leerzaam. Hartelijke groet met liefs uit Amsterdam, Renny

• 02 Juni 2012 - 10:24

Kaar:

Spannend spannend spannend, ik ben benieuwd naar jullie avonturen en reizen en hopelijk is het een beetje ligbaar zo'n camperbedje. Ziet er wel goed uit enneu.....de papa's van 2 van de honden komen ut het heuge Noord'n (vandaar dat ze zoveel haar hebben)>
    Zwaaien jullie nog even naar mijn papa? Die zit er over 12 dagen. XXX en rij voorzichtig.

• 02 Juni 2012 - 11:44

Sheila:

Is dit een speciale drank dan voor Denmark ? of is another story behind the bottle ???

• 02 Juni 2012 - 15:49

Marijke:

Wat voor lekkers zit er voor Bea in de camper?

• 03 Juni 2012 - 11:15

Marijke:

brrrrrrr.
    Koud in Limmen, regen en maar 10 graden, ik hoop dat het bij jullie beter is.
    Wel gezellig hoor maar een zonnetje erbij is toch wel lekkerder.

• 03 Juni 2012 - 14:46

Hoi papa en bea

Hoe ging jullie reis en waren jullie goed aan gekomen.
    Hie nu is het vies weer en giestern heel mooie weer.
    Ben nu bij mama en we kwamen net bij mieke en elisa en thomas.
    Waar zitten jullie nu in denemarken of duisland. Nu het was een beetje laat geworden gisteren want ik had ook eters. Nu nog fijne dagen en geniet lekker. We mailen weer veel liefs xxx van kim.

• 03 Juni 2012 - 14:51

Kim:

morgen weer werken vier dagen en volgendeweek twee dagen.
    En dan bijna op vakantie juppie naar de zon en strand. Groetjes van kim.

• 04 Juni 2012 - 14:33

Kim:

Hoi waar zijn jullie nu heb nog niks gezien.
    Ik spreek jullie gauw wel weer
    Veel liefs x van kim. Veel pleuzier nog daar.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

• 04 Juni 2012 - 20:26

Ad:

Nog geen tijd voor een verslag zitten jullie achter de fles?
    groeten Ad