Een mooie reisdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Een mooie reisdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Een mooie reisdag

Door: beaenhans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

29 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Wij zijn natuurlijk een dik uur later vertrokken dan we hadden gewild.
Maar ons bed was wel erg lekker vanmorgen ....maar toen onder het genot van een
cappuccino op weg. Ruby onze buuf speelde voor Mc D. en gaf ons twee heerlijke bekers
cappuccino mee in twee meeneembekers. Thanx buuf. Een goede start is.......enfin ik ben
het spreekwoord kwijt of is het geen spreekwoord......?
We hebben vandaag 29 mei 765 km gereden en we staan nu in Aabenraa, Denemarken aan een zijtak
van de Baltische Zee. We staan met onze neus zowat in het water geweldig. Wat een schoon land
en het dorpje komt zo uit de middeleeuwen wat een oude pandjes hebben we al wandelend na het eten
van ons visje met worteltjes, bekeken.
Nu jullie even op de hoogte brengen van ons wel en wee en dan gaan we ons mandje in onze eerste nacht in
de camper. Er zijn hier helaas geen douches dus wordt in de camper met een "beetje water"douchen haha
dat gaat problemen geven.................wie heeft XFactor gewonnen en o ja het Songfestival ? Ja we willen alles weten.......?
En o ja........by the way.....wij hebben vandaag geen druppel regen gezien.....jullie wel
Weltrusten allemaal

• 29 Mei 2010 - 20:54

Tasja:

Hoi hoi!! Wat snel al een berichtje! Lig lekker op jullie bank X factor te kijken! Tis anog niet bekend! Paar minuten nog :-)
    Jullie zullen wel lekker slapen straks!! Geniet maar lekker en ik laat zo weten wie t is geworden. SF weet ik niet en maakt me ook niet uit :-) Dikke KUS

• 29 Mei 2010 - 20:56

Tasja:

Jaap!

• 29 Mei 2010 - 21:18

Celine:

Hallo luitjes,
    Dat jullie niet om 7 uur zijn vertrokken had ik al voorspeld. Maar het belangrijkste is DAT je vertrokken bent en al lekker ver weg. 765 km is behoorlijk veel. Geniet er van. Je vakantie begint tenslotte op het moment dat je de straat uitrijd. De stress van het inpakken kunnen jullie lekker achter je laten. Groetjes en welterusten.

• 30 Mei 2010 - 06:13

Geertrui:

het songfestival gewonnen door sieneke natuurlijk ooooh neee sorry duitsland
    hier gisterenavond en vannacht regen goed bvoor de plantjes al moet het niet te lang duren. reis ze weer lekker verder gr vsn ons 3en

• 30 Mei 2010 - 06:49

Ada:

Dag lieve mensen,
    wij vertrekken ook altijd later dan gepland, so what? Niets moet, toch? Je hebt vakantie en doet lekker wat op dat moment goed voelt. En oh, die prachtige kampeerplekken, je zult er nog vele tegenkomen. En lekker keutelen op de vierkante meter, genieten maar.
    Veel plezier

• 30 Mei 2010 - 08:55

Marijke En Piet:

en lekker geslapen?
    Dat zal best wel, na zo'n lange reis.
    Geniet maar weer lekker samen.

• 30 Mei 2010 - 09:50

Kees Heersping:

Hallo Kilometervreters!

Veel plezier
    kees/ellie

• 30 Mei 2010 - 10:50

Lia:

zo lekker geslapen in je campertje, het is wel erg veel chocolade hoor wat een mooie camper zeg, had wel mee gewild.
    nou maar weer een goede reis vandaag

• 30 Mei 2010 - 10:50

Lia:

nou maar weer een goede reis vandaag

• 30 Mei 2010 - 10:52

Martin En Ellie:

He het gaat echt gebeuren ik heb zaterdag even 18 kilometer geroeid op de zaan mooie wedstrijdlekker weer goeie reis verder
    O.P

• 30 Mei 2010 - 12:45

Cobie En Ger:

Hoi Globetrotters,wij hopen dat jullie het reuze naar de zin hebben en krijgen. Maak mooie trips met veilige kilometers.

• 30 Mei 2010 - 14:21

Janny:

gisteren was het ook mooi, maar vandaag is het een regenachtige dag.Ik zie zo denemarken voor me, prachtig land.mooie camper, maar wel te veel chocolade mee.

• 30 Mei 2010 - 15:52

Gijs:

Even opgezocht waar jullie nu verblijven, best een eind op weg zeg, in 1 dag.

• 30 Mei 2010 - 15:53

Gijs:

Is de chocolade al op? Hahahahaha

• 30 Mei 2010 - 17:44

Greet:

regen neen hoor gewoon ordinair veel water van boven. Natas schreef het al jaap met een mega nr van joe cocker.
    Wat zijn jullie al ver!!!
    Top lekker weer nou dikke kus. Morgen weer een nieuwe werkweek god wat een mazzel hebben jullie. Gegund hoor maar een klein beetje jaloezie mag. xxx
    Enne neem er gerust 1 mee als je een leuke tegenkomt ruimte zat in jullie hut.

• 01 Juni 2010 - 22:19

Ruby:

Hé verre buufies,

Wat leuk en spannend om te lezen die reisverslagen. Jammer dat ik zo weinig in het buitenland kom.....op die manier bedoel ik haha.... Ik ben nooit te porren geweest voor een camper reis, maar als ik dit zo lees krijg ik toch stiekem de behoefte om ook maar eens op deze manier op pad te gaan. Met chocola van de buren mee, koffie mag er ook wel bij hoor. Hier was het weer vandaag weer een stuk beter en het wordt nog mooier. Verder niet zoveel nieuws, behalve dat jullie hier niks missen, dus geniet ervan en hou ons op de hoogte.

Groetjes van Ed, Ruby en kleine Kevin.