Bijna........... - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Bijna........... - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Bijna...........

Door: beaenhans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

29 Mei 2010 | Nederland, Aalsmeer

Uitgeput te bed maar de camper staat gepakt voor de deur. Morgenochtend zaterdag 29 mei dus vertrekken we voor vier weken naar het Scandinavische deel van Europa. Via Denemarken en Zweden naar Noorwegen en daar gaan we de zuidelijke punt onveilig maken. We hebben voor de zekerheid wat proviand mee genomen!!!! Voor diegene die nog niet weten waarom er zoveel chocola meegaat "Hans is er aan verslaaft" Maar hij gaat het wel redden hoor.
Nu slapen morgen fit op weg.

• 29 Mei 2010 - 07:41

Geertrui:

goeie reis en geniet ervan
    groetjes

• 29 Mei 2010 - 08:26

Gijs:

Ik wens jullie een hele goede reis toe, veel plezier. En doe voorzichtig.

• 29 Mei 2010 - 08:36

Mark:

Nou Hans dan kunnen we elkaar de hand schudden ik ben ook verslaafd aan chocola heerlijk! Een goede reis voor jullie!

• 29 Mei 2010 - 11:21

Nico:

Hoi Bea en Hans

Mag ik jullie een heeel fijne vakantie wensen?

met veel ervaringen, veel rust, en veel energie

liefs

Nico

• 29 Mei 2010 - 15:29

Ada:

Dag lieve Bea en Hans,
    Nogmaals een heel goeie reis en we zijn benieuwd naar jullie verhalen en hopelijk ook foto's. Want we zijn ook benieuwd of Noorwegen zoals vaak gezegd inderdaad veel op Canada lijkt.
    Groetjes van Ada en Eiso

• 29 Mei 2010 - 18:31

Fam Te Velthuis:

Heel veel plezier toegewenst!

• 31 Mei 2010 - 08:05

Rob:

Hoi Hans en Bea,
    Waar zijn jullie nu? Ik gok op ergens in Denemarken, maar zal het wel fout hebben. Geeft niks, wat ik wel hoop is dat jullie naar beter en mooier weer zijn gereden, want het is nog niks hier in Nederland. Misschien dat het beter gaat worden halverwege deze week. Jullie samen heel veel plezier, lekker genieten en zal de verslagen lezen.