Dit is het einde dit doet de deur dicht ....... - Reisverslag uit Oosteinde, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Dit is het einde dit doet de deur dicht ....... - Reisverslag uit Oosteinde, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Dit is het einde dit doet de deur dicht .......

Door: Bea og Hans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

01 Juli 2012 | Nederland, Oosteinde

Bij alle reisverslagen hebben we nog foto's toegevoegd . Voor diegene die het leuk vinden om deze te bekijken be our guest! Het is nu zondag avond 1 juli 2012 en de vier weken vakantie zijn echt voorbij. De camper bij zijn baasje, de was bijna weer in de kast, de tuin weer onkruid vrij het is bijna alsof we niet weg geweest zijn. Maar we genieten nog steeds na en Hans zit alweer te kijken bij nieuwe campers om te huren ja verslavend. Maar daar kun je avonden mee door brengen en dat is niet duur! :-)
Veel plezier nog met onze plaatjes en zo niet dan is het ook goed hoor maar wij wilde jullie het toch laten weten. Wij laten er een prachtig boekwerk van maken waar ook jullie reacties in staan. Dan kunnen we nog jaren genieten van onze tocht en jullie meeleven. Groeten Hans og Bea

• 01 Juli 2012 - 21:16

Hans:

Ben trots op je met al die mooie verhalen. X

• 02 Juli 2012 - 07:45

Natasja:

Super mooie foto's!! Snel gegaan hoor! Snel weer de volgende plannen!!

• 02 Juli 2012 - 08:44

Sheila:

Lieve Bea en Hans,

Nogmaals - wat kan je leuk schrijven Bea, het was een plezier om te lezen - en Hans prachtig photo's.
    Jullie hebben en mooi vakantie gehad, veel gezien.
    En "camper" gek geworden, dan moet je na America, daar zijn die campers anders!!
    Ik zie jullie in Augustus op dansen.
    Bedankt dat ik heb mee kunnen genieten van jullie vakantie.
    Take care - liefs Sheila xx

• 02 Juli 2012 - 09:03

Ada:

Ja, ik was er al bang voor. Het virus heeft bij jullie ook toegeslagen en wel het campervirus. Eiso zei al dat hij toch ook eens naar Noorwegen wil en dan niet met de caravan maar met een camper. Goed idee! En echt, als je hier hebt gereden zouden jullie toch ook eens Canada moeten proberen, zo vergelijkbaar en toch ook weer anders. En ik vraag mij af of dat nu zoveel duurder is, dat kon nog best wel eens meevallen.
    Leuk, die laatste foto's, mijn collega zou smullen van de deuren. Die fotografeert ook zo graag deuren in alle soorten.
    Teer nog maar even lekker op jullie herinneringen, daar helpt het maken van een fotoboek grandioos bij.
    Liefs van Ada en Eiso

• 02 Juli 2012 - 10:03

Marijke:

Gewoon Limmen hoor volgend jaar
    Kunnen we lekker over deze vakantie na praten met een Dommetje

xxx

• 02 Juli 2012 - 10:42

Martha En Hans:

Wij hebben jullie gevolgd en veel plaatsen waren heel herkenbaar. ja wij weten het zeker dit jaar weer Noorwegen en nu met onze Leonberger Sep. Groetjes Hans en Martha

• 02 Juli 2012 - 14:30

Marian De Jong:

wat hebben wij genoten van jullie reisverslagen.
    Je schrijft het op een manier dat wij de reis met een beetje veel fantasie zelf ook hebben kunnen beleven.
    Ja, nu zit het erop maar dromen over de volgende Noorwegen reis is ook nooit weg. Heb je de hele winter voor.
    Lieve groetjes uit Pannerden.

• 02 Juli 2012 - 19:57

Ruud En Irene :

Lieve Bea en Hans
    We hebben echt met jullie mee gereisd.Het was geweldig tot ziens op Limmen Groetjes

• 04 Juli 2012 - 11:49

Kim:

Hallo papa en bea hebben jullie een lekkere vakantie gehad.
    Maar ik al jou een smsje gestuurt pap
    Dus al lekker thuis weer je iegen dingen maar jullie reis verslagen is echt mooi om te lezen.
    Liefs xxxx van kim.