Op naar Zweden - Reisverslag uit Varberg, Zweden van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Op naar Zweden - Reisverslag uit Varberg, Zweden van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Op naar Zweden

Door: beaenhans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

30 Mei 2010 | Zweden, Varberg

Daar zijn we weer.......heerlijk geslapen in ons campertje...vroeg licht...maar lekker doorgesudderd tot kwart voor negen en toen op ons gemak ontbeten en om 10 uur reden we weg vervelend genoeg was het 's nachts gaan regenen, gezellig geluid in de camper maar minder met rijden. Arme Hans. Bij Nyborg gingen we over de brug van Funen naar Salland een enorme brug....de tol was redelijk dit was om 11.30 uur om 13.50 uur reden we de tunnel in naar Zweden gedurende circa zes minuten en dan komt er een brug zo onvoorstelbaar hoog en lang dat kunnen ze hier geweldig bruggen bouwen. Om 14.10 uur zetten we voet aan wal in Zweden nadat we een mega tol moesten betalen voor de tunnel en de brug. (Sponsering?) Om circa 17.00 uur zijn we aangekomen in Varberg, Zweden op de camping apelviken.se voor de nieuwsgierigen onder ons kunnen jullie even kijken weer een camping aan het strand met enorme voorzieningen. Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar de chocolade: vanavond de eerste twee bonbons opgegeten knap toch. En.....in Zweden en \denemarken al veel golfbanen gezien voor jullie Daan en Erik dus volgend jaar route Scandinavia........en Greet we nemen hem niet mee stuur maar geld voor een ticket dan zetten we "het" wel op het vliegtuig je hebt toch nog wel ruimte? Groetjes uit een regenachtig Zweden morgen op weg naar NOORWEGEN JULLIE MORGEN ALLEMAAL WERKSE EN BEDANKT VOOR DE LEUKE REACTIES
Hans en Bea

• 30 Mei 2010 - 19:24

Danielle:

Leuk om elke dag een stukje te lezen over jullie vorderingen! Ben benieuwd of je dat vier weken lang gaat volhouden. Klinkt tot nu toe allemaal super en we houden ons aanbevolen voor de Golfbanen!
    Have fun!

• 30 Mei 2010 - 19:27

Oeda:

Jullie reisverslag net gelezen ,jammer van de regen ,is hier ook nat en koud ,hoop dat jullie van af morgen mooi weer krijgen ,
    Zo als ik lees ,gaat gelukkig alles naar wens .genieten jullie er maar goed van ,niet te veel chocolade eten anders zijn jullie er zo door heen .
    Lieve groetjes
    Oeda

• 30 Mei 2010 - 19:32

Kim:

wat fijn dat het goed gaat.en hier regent het ook heel hard.
    Ik heb net de kieswijzer gedaan.Nog 2twee dagen werken dan ga ik ook lekker op vakantie.weltrusten tot gauw.Dikke kus van kim

• 30 Mei 2010 - 20:11

Wout En Riet:

Geweldig die bruggen. Heb foto's ervan gezien maar er over rijden is toch een heel ander verhaal.
    Veel plezier motgen met rijden. Riet

• 31 Mei 2010 - 08:20

Tas:

Wat cool allemaal! Ben maar een klein beetje jaloers zo op de maandag!:-) Veel plezier!! Dikke KUS

• 31 Mei 2010 - 09:57

Jan En Debbie:

hee bea en hans
    ziet er allemaal spannend uit hoor,we hopen dat jullie het verschrikkelijk naar je zin hebt/krijgt.en we zijn niet jalloers hoor:(...have fun

• 31 Mei 2010 - 15:06

Kim:

Hallo luitjes alles goed daar met jullie en hoe ver zijn jullie.Ik heb jullie video gezien.
    Nu we contacten nog wel
    ok geniet ervan.
    groeten xvan kim.

• 31 Mei 2010 - 15:43

Greet:

HEt land van ABBA.
    jammer van het weer maar dat komt vast goed.
    Hoe is het daar met de voetbalgekte.
    Jeetje ziet er enorm uit die brug.
    Knap gefilmd. (hihi)
    Nou dikke kus enne over dat pakketje mag met klm cargo ruimte zat in de tuin. Zijn toch natuurprodukten?!!!!

• 31 Mei 2010 - 16:43

Dineke:

Wat een brug!!!
    Gister was het hier ook pest weer. Maar het wordt beter!!!!! zeggen ze.
    Leuk hoor jullie zo te volgen.
    groetjes

• 31 Mei 2010 - 17:49

Floris:

Kijk hem eens genieten, Brigit en ik zijn al aan het plannen voor onze trip. Veel plezier!
    Floris & Brigit.

• 31 Mei 2010 - 19:11

Ellie Martin:

je heb de gang er behoorlijk in prima motor en camper 50000 uur beurt kan ook wel 100000 worden
    het weer wordt hier weer beter hoop ik doei

• 31 Mei 2010 - 19:16

Debora:

wat leuk om jullie een beetje te volgen.
    mooie camper en al heel wat kilometertjes gemaakt zo te lezen.
    ik was vandaag nog even bij danielle gezellig.
    en wat denk je, binnen een half uurtje weer een stoer [wijf] van gemaakt
    goede reis verder
    tot de volgende mail
    groetjes

• 31 Mei 2010 - 19:43

Ada En Eiso:

Zo, jullie schieten al lekker op. Lekker even doorrijden, met dit weer kun je buiten toch niet veel. Ik hoop dat het weer gauw beter wordt voor jullie. Zonde dat jullie weinig konden zien van die hele lange brug. Maar, er komt vast nog genoeg om te zien en vast ook beter weer.
    We duimen wel.
    Groetjes en knuffel van Ada

• 01 Juni 2010 - 08:15

Ronald:

leuk filmpje van de brug had wel meer bloot verwacht van je hans
    hahahaha

• 01 Juni 2010 - 18:34

Marijke En Piet:

morgen gaan we kijken hoe het met jullie plekje is, en of er nog veel vliegen zijn.
    Hoe is het, zijn jullie in Oslo nog bij Beatrix geweest?

xxxx Piet en marijke