Noorwegen rondreis 2017 - Reisverslag uit Oosteinde, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Noorwegen rondreis 2017 - Reisverslag uit Oosteinde, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Noorwegen rondreis 2017

Door: Bea en Hans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

29 Mei 2017 | Nederland, Oosteinde

Goedenavond,
Vele van jullie hebben eerder van ons de reisverslagen ontvangen van de eerdere reizen naar Noorwegen in 2010 en 2012!
Voor diegene die daar niet bij waren je kunt het alsnog teruglezen.
Je kunt ook je richten op de nieuwe verslagen want jaaaa we gaan weer! De camper is gehuurd en gaan we 1 juni s avonds ophalen. Vrijdag de skipakken de zwembroeken inpakken en natuurlijk die mud aardappelen !
We gaan naar de Lofoten! Daar is dit weekend nog sneeuw gevallen vandaar het skipak.
Maar wij gaan uit van prachtig weer! Wij zijn tevreden met droog weer en anders ja dan wordt het een plek zoeken waar het droog wordt!.
We zullen snel de update plaatsen als we onderweg zijn. Jullie mogen reageren hoor!
Gr van Hans en Bea

• 29 Mei 2017 - 20:36

Greet:

Dat is geweldig nieuws. Fijn dat we weer mee mogen genieten. Voor nu alvast plezier met de voorpret.
    Groetjes Greet

• 29 Mei 2017 - 21:02

Piet En Marijke:

Fijn om de reis te kunnen volgen . En wie weet gaan wij het ook eens doen

• 29 Mei 2017 - 21:19

Geertrui:

Leuk. Fijne rondreis. Ga jullie volgen.

• 29 Mei 2017 - 21:25

Marijke:

Ik kijk naar de verslagen uit. Veel plezier

• 29 Mei 2017 - 22:42

Carolien Floors:

Wat een heerlijk vooruitzicht, heel veel reisplezier. Ik lees het graag en ga jullie in ieder geval volgen. De Lofoten, prachtig, mijn ouders gingen in de jaren 70 met hun rugzakje ook daar heen.
    Op dat moment was ons gezin ook in Noorwegen en hebben we ze op de trein gezet, ze kwamen laaiend enthousiast terug na 2 weken. Zelf ben ik er helaas nog nooit geweest maar wie weet.
    Geniet ervan en heel veel plezier, ik ga jullie volgen.

• 30 Mei 2017 - 06:50

Rob:

Hele mooie reis toegewenst,geniet er van.Liefs Rob & Jolanda.

• 30 Mei 2017 - 07:06

Ruben En Tamara :

Gaaf! Veel plezier en doe voorzichtig.

• 30 Mei 2017 - 09:58

Natasja:

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sneeuw! :-S Alvast veel plezier!!!

• 30 Mei 2017 - 10:52

Neeltje:

Hi. Heb het fijn. Ik blijf je volgen. Zo ga ik ook met je mee.

• 30 Mei 2017 - 19:00

Liesbeth:

Hai Bea en Hans,
    Nog twee nachtjes slapen en het grote avontuur gaat beginnen! Heb je genoeg aan een mud piepers?
    Heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes,
    Liesbeth

• 30 Mei 2017 - 20:54

Martin:

Goede reis en veel plezier en veilig weer terug.

• 04 Juni 2017 - 12:22

Danielle:

En waar zijn jullie nu dan? Haha! Heel veel plezier en lekker genieten!

• 06 Juni 2017 - 15:46

Riet :

Een mooie reis toegewenst, veel plezier.