Laatste Waarschuwing! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu Laatste Waarschuwing! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Bea og Hans Haan - WaarBenJij.nu

Laatste Waarschuwing!

Door: bea og hans

Blijf op de hoogte en volg Bea og Hans

30 Mei 2012 | Nederland, Aalsmeer

Dit is onze laatste waarschuwing wanneer u ons niet wilt volgen op onze rondreis door Noorwegen zorg dan dat je e-mail adres verwijdert wordt! Eigenlijk is het bedoeld om uit te proberen of onze site beaenhans.waarbenjij.nu nog goed werkt.
Zoals je op de foto kunt zien zijn wij er klaar voor. Belachelijk veel boekjes en kaarten. Hans wil dat boekje en ik wil dat andere boekje...........en we doen net of we geen TomTom hebben we hebben alle kaarten paraat! Je weet maar nooit...
As zaterdag gaan we eerst richting Hardewijk met onze auto vol geladen en sjouwen dan alles over in de camper en hopen om ca. 11.30 uur te vertrekken en in ieder geval in Noord Duitsland te overnachten. Dat lezen jullie natuurlijk allemaal in ons eerste verslag van de reis. Allemaal een zonnige maand juni toegewenst, dan hebben wij het ook!
Hans en Bea

• 30 Mei 2012 - 11:48

Jacqueline Welboren:

Hee Bea en Hans,
    We missen jullie in Limmen hoor!!
    Goede reis en we gaan jullie zeker volgen. Misschien krijg ik Sjaak ook nog een keer zover dat we dit ook gaan doen. Heel veel plezier!!
    Liefs Jacqueline

• 30 Mei 2012 - 12:00

Sheila:

Begin is daar al, safe journey en ik volgt jullie via deze site.......wat is dat good.

• 30 Mei 2012 - 12:40

Ada:

Lieve Bea en Hans,
    zo te zien zijn jullie er helemaal klaar voor en ja hoor, jullie site werkt nog steeds. We zijn benieuwd jullie verhalen weer te lezen en willen jullie een ongelooflijk mooie reis toewensen.
    Wij zijn net terug met onze nieuwe caravan en zijn er heerlijk twee weken tussenuit geweest in Ouddorp. Lekker gefietst, kleinkinderen te kamperen gehad met de Pinksteren en heerlijk van de zon genoten!
    Morgen weer aan de slag, nu nog druk met uitruimen en schoonmaken. De omgekeerde wereld vergeleken met jullie. Veel plezier en doen jullie voorzichtig?
    Liefs van Ada en Eiso

• 30 Mei 2012 - 13:14

Nancy Van Oorde :

Beste Bea en Hans,

Een SÚPERFIJNE vakantie toegewenst door kans en neessie :-)))

• 30 Mei 2012 - 13:27

Je Zus, Ada:

ha Bea en Hans, wat een heerlijk vooruitzicht! Een hele goede reis en heel veel plezier toegewenst uit A, liefs A en de rest

• 30 Mei 2012 - 13:34

Ron:

Bea en Hans, Veel plezier, geniet van het mooie Noorwegen ;-)

• 30 Mei 2012 - 14:12

Greet Hilde En Femke:

Heel veel plezier mooi weer en een mega fijne vakantie.
    Suc6 dikke knuffels van ons.

• 30 Mei 2012 - 14:29

Rob&Jolanda:

Heel veel plezier,geniet er van.

• 30 Mei 2012 - 15:40

L Hier Je Naam In..C:

Hans & Bea,
    Hele fijne vakantie en lekker genieten van de mooie natuur.

• 30 Mei 2012 - 17:10

Marijke:

het is stil zonder jullie in Limmen
    Maar misschien zijn jullie hier volgend jaar wel weer.
    Doe voorzichtig en een hele fijne reis.
    Het weer ziet er volgens mij goed ui

• 30 Mei 2012 - 20:24

Martha Hans:

Heel veel plezier, hoe ver willen jullie gaan? Noordkaap? Is zeker de moeite waard hoor! I
    Wij zullen jullie verslag lezen. Groetjes Hans en Martha

• 31 Mei 2012 - 22:52

Marie & Ay:

Lieve Bea & Beste Hans,

Een hele fijne vakantie in Noorwegen toegewenst !!
    Geniet van de mooie natuur !
    Goede reis en veel plezier.
    Tot ziens dan maar weer op de dansvloer.
    Liefs, Marie & Ay

• 01 Juni 2012 - 08:51

Debbie Van Doorn:

Hahahaha.
    Je kan leuk schrijven Bea. Echt belachelijk veel boekjes. Kun je allemaal bewaren voor later. Ik wil (wij willen) jullie nogmaals een hele prettige vakantie wensen met heel veel zon en wat wind. ik kijk uit naar jullie verslagen!
    Dikke kus van ons 5-en

• 01 Juni 2012 - 14:58

Marian:

Heel veel plezier en een goede reis.
    Ga je reisverslag volgen.
    lieve groetjes Marian de Jong

• 02 Juni 2012 - 17:57

Ellie Martin :

Goede reis en fijne vakantie tot later

• 04 Juni 2012 - 13:33

Ronald:

hoop dat je een beetje mooi weer heb daar
    gr
    nel en ron

• 05 Juni 2012 - 14:39

Kim:

Dag papa en bea

hoe is het daar in noorwegen.
    Hebben jullie al vel gezien en gedaan
    nu tot ziens maar weer. Ja het gaat jullie goed verder. Groetjes kim.